Setmana dedicada al Brasil al Centre de Dia Barcelona 3

05/08/2025 - 8:26

L’alegria, el color i l’energia del Brasil van omplir tots els racons del nostre Centre de Dia Barcelona 3 durant una setmana inoblidable que ens va connectar amb una cultura plena de ritme, sabor i cor.

  • Capoeira amb el Contramestre Cavalo de la Asociación Capoeira Palmares Barcelona

Vam començar amb una exhibició fascinant de capoeira, liderada pel mestre Cavalo Zumbi, que amb més de 20 anys d’experiència i una energia tan positiva com contagiosa, ens va transportar directament a l’ànima brasilera. No només vam gaudir dels seus moviments àgils, sinó que també vam tenir l’oportunitat de tocar instruments de percussió com el raco-raco i el pandeiro, mentre ell ens captivava amb el so hipnòtic del berimbau. Vam tancar l’activitat ballant samba amb un somriure que ens omplia el cor. Una experiència que guardarem sempre!

  • Tallers amb el Grup Mulheres do Brasil

Les encantadores integrants del Grup Mulheres do Brasil ens van guiar en dos tallers meravellosos. Al taller de manualitats, vam crear màscares de carnaval ben colorides, símbol de festa i tradició. Al taller de cuina, ens van ensenyar a preparar els deliciosos brigadeiros, el dolç que no pot faltar a cap aniversari brasiler. Una autèntica explosió de sabor i creativitat!

  • Actuació musical “Viatge musical al Brasil”

Carlos Pitera i Francisco ens van regalar una actuació musical plena de ritme. El seu estil brasiler pur ens va fer moure els peus i l’ànima. Una festa en tota regla!

  • Tertúlia sobre el Brasil

Vam dedicar un espai a aprendre i reflexionar sobre la història, la cultura i les curiositats del Brasil. Una tertúlia enriquidora que ens va apropar encara més al país que celebràvem.

  • Àpat especial de cloenda

Vam cloure aquesta setmana tan especial amb un menú típic que ens va fer viatjar sense sortir del Centre. Les fruites tropicals van omplir de color les nostres taules, evocant aquell esperit càlid i acollidor que defineix el poble brasiler.

 

Volem expressar el nostre sincer agraïment a totes les persones que van fer possible aquesta setmana tan especial: Andreia, Quirze, Carlos, Elmo, Francisco, Ana, Roberta, Romilda, Karol, Dani i tots els col·laboradors que van posar cor, mans i entusiasme en cada activitat. Gràcies per acostar-nos al Brasil i regalar-nos moments que quedaran per sempre en la nostra memòria.


© 2025 Serveis Geriàtrics de Barcelona S.L. Avis Legal Política de privacitat